3+2 karácsonyi ajándékötlet a lakberendezés szerelmeseinek

2020. november 30. 12:09 - agnesdualko

img_6075.jpg

Nem tudom, hogy a vírushelyzet hozta, vagy az, hogy idén már vállalkozóként dolgoztam, de most magamhoz képest korán elkezdtem foglalkozni a karácsonnyal. A legnehezebb kérdés mindig az, hogy ki mit kapjon ajándékba.
Ebben az évben – hiába vagyok kreatív – komoly fejtörést okoz, hiszen az elmúlt esztendőkben már rendszeresen valamilyen „élményt” adtunk egymásnak a családban. Most, hogy se utazni, se étterembe járni nem igazán lehet, és hétről hétre változnak a járványhelyzet kapcsán hozott intézkedések, igazán fel van adva a lecke.

Azt gondolom, hogy ezzel a dologgal nem lehetek egyedül, ezért most ennek a témának szentelem ezt a cikket. Természetesen maradok a saját „bizniszemnél”, így jöjjön hát 3+2 ajándékötlet azoknak, akik bolondulnak a lakberendezésért, egy lakberendezőtől.

1. Ajándékutalvány lakberendezési üzletbe

Igaz, nem a legkreatívabb ötlet, de nagy örömet okozhatsz egy ajándékutalvánnyal az alábbi üzletekbe annak, aki szereti a lakberendezési tárgyakat, dekorációs kiegészítőket: IKEA, Zara Home, H&M Home, vagy akár a Stile Interio. Ha ajándékutalványt adsz ajándékba, elkerülheted azt a kínos szituációt, hogy nem tetszik a szerettednek, amit választottál.

2. Újság előfizetés

Nekem még mindig megvannak azok a lakberendezési újságok, amit általános iskolában vásároltak nekem a szüleim. Manapság már ritkán veszek ilyesmit, de még mindig odáig vagyok a szép magazinokért. Igaz, hogy az interneten már szinte minden elérhető, de egy ilyen újságot lapozgatni egy csésze finom tea mellett teljesen más élmény. Az Octogon Deco magazint ajánlom, szerintem az egyik legnívósabb az itthon elérhető lakberendezési témájú lapok közül.

3. Könyv

Megjelent Trom Kata legújabb könyve „Miért ott van a szék?” címmel. Kata mondhatni a spiritualitás oldaláról közelíti meg a lakberendezést, és az előző könyvét is nagyon jó volt olvasni. A „Miért ott van a szék?” –be itt tudsz beleolvasni, szerintem jó ajándék lehet bárkinek, akit nem csak felületesen érdekel a lakberendezés, hanem szeretné mélyebben is megérteni, hogy milyen hatással van az otthonunk kialakítása az életünkre.

4. Kétféle ajándékutalvány tőlem

Két ajándékutalvánnyal készültem idén karácsonyra, hogy segíthessek örömöt okozni.

Lehetőséged van lakberendezési tanácsadás ajándékutalványt igényelni tőlem, erről bővebben írtam az előző blogbejegyzésemben. Nem csak akkor ajánlom, ha felújítás, építkezés előtt áll, akinek adnád – akkor is hasznos lehet, ha egy kis „ráncfelvarrás”, afféle stílusfrissítés lenne szükséges.

Emellett készültem egy makramé workshop ajándékutalvánnyal is, ami szintén jó ajándék lehet annak, aki szereti saját kezűleg készített tárgyakkal dekorálni az otthonát (erről is írtam, itt).

img_5972.jpg

 

5. Ajándék saját kezűleg

Két éve írtam ezt a blogbejegyzést, amiben klassz ötleteket találsz saját készítésű ajándékokhoz, a legelső ötlettel biztosan leveszed a lábát annak, aki szereti a saját készítésű lakásdekorációkat. Olvasd el, és ha valamelyiket elkészítetted, írd meg nekem!

Remélem, Neked is tudtam segíteni és most már tudod, hogy mit fogsz adni a lakberendezés-mániás szerettednek.

 

Kellemes készülődést kívánok az Ünnepekre,
Ági

 

Fotók: Varga Balázs

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr4616307384
süti beállítások módosítása