Interior Design Masters - műsorajánló nem csak lakberendezőknek

2021. március 22. 13:10 - agnesdualko

pexels-freestocksorg-987586.jpg

Alapvetően sok időt töltök a számítógépem előtt a munkám miatt, ezért igyekszem szabadidőmben olyan kikapcsolódási formákat választani, melyek nem képernyőhöz kötöttek. Így egészen az utóbbi időszakig – vírushelyzet ide vagy oda – én nem értettem körülöttem ezt a nagy Netflix függőséget.

Mostanában viszont mi is egyre több filmet és sorozatot nézünk a kedvesemmel, köztük építészettel vagy lakberendezéssel kapcsolatosakat is.

Legutóbb a brit gyártású Interior Design Masters reality-t daráltuk le, ami tulajdonképpen egy valóságshow-ként bemutatott szakmai vetélkedő. A műsorban 10 lakberendező verseng hétről hétre egy szakmai előmenetelnek számító szerződésért.
Különböző feladatokat kapnak, melyeket hol csapatban, hol egyénileg kell megoldaniuk. A kihívások sokfélék, a mintaháztól kezdve, a hotelszobán át, egészen a fodrászüzletig, mindenféle projekten kell dolgozniuk a versenyzőknek.

A műsorból nem derül ki, hogy mennyi idejük van a tervezésre és felkészülni egy-egy projektre, a megvalósítás viszont rohamtempóban, 1-2 nap alatt zaljik le, amiben én néhány esetben azért kételkedtem, hogy a valóságban is így történt-e.

Szakmai szemmel is érdekes megnézni egy ilyen műsort, számomra mindig jó látni, hogy más lakberendezők hogyan állnak egy-egy tervezési feladathoz és hogy a különböző országokban éppen mi számít trendinek.

Azt tetszett az egészben, hogy bár voltak megkötések, egész nagy szabadságot kaptak a tervezés során, így mindenki megmutathatta az egyéniségét az elkészült enteriőrökön keresztül.
A való életben szerintem nem sok lakberendező áll be festeni, függönyt varrni, vagy mozaikcsempét burkolni, itt viszont a résztvevők kétkezi munkával is részesei a kivitelezésnek.

pexels-bidvine-1249611.jpg
Inspiráló volt látni, hogy a különböző alapanyagokat hogyan használják fel a versenyzők és formálják át saját elképzeléseik alapján. A linóleumot viszont szerintem indokolatlanul sokat használják, bár gondolom az idő rövidsége miatt.
Rengeteg ötletet lehet ellesni a műsorból, úgyhogy ha Te is szeretsz saját kezűleg alkotni, ajánlom ezt a sorozatot.

Előfordulhat, hogy a megtekintése után hamarosan azon fogsz gondolkozni, hogyan kárpitozd át a székeid, vagy fesd át a falakat – én szóltam! :)

Remélem tetszett ez a kis ajánló, ha megnézted a sorozatot, írd meg, hogy tetszett!

 

Fotók: Pexels

 

Ha tetszett az írásom és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról vagy kreatív alkotásomról, akkor kövess a Facebook oldalamon!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr6316473842
süti beállítások módosítása