Hogyan tárold otthon az esernyődet?

2021. február 15. 17:00 - agnesdualko

Ennek a bejegyzésnek az ötlete egy random inspirációból született, éppen ezért kérlek, állj hozzá megfelelő humorérzékkel.

A héten nézegettem a világnapok listáját a daysoftheyear.com-on és megláttam, hogy február 10. a „nemzetközi esernyő nap”.
Mókásnak tartottam, hogy már ennek is van világnapja, de mivel két napja szakadt az eső, úgy éreztem, hogy az Univerzum üzenni akar ezzel valamit. Így hát felvettem a témát a bejegyzéseim listájára.
Az esernyő világnap hátteréről itt olvashattok bővebben, természetesen én most is lakberendezési szemszögből vizsgálom a témát.

pexels-julie-aagaard-3144205.jpg

Hogy hogyan tároljuk otthon az esernyőnket, azt hiszem egy olyan kérdés, amivel nem, vagy csak utólag a berendezés kialakítása után állunk neki foglalkozni.
Akkor, amikor először térünk haza valahonnan csuromvizesen és igyekszünk úgy lepakolni, hogy ne kelljen utána két napig takarítani.

Két „táborba” rendezném az „esernyőtárolók” csoportját.
Az egyik csapat, akiknek tágas előszobájuk, fedett teraszuk, esetleg télikertjük van, ahol az ernyőt kinyitva ki tudják támasztani, amíg az meg nem szárad. Nekik elegendő feltörölni a lecsöpögött vizet, majd a száraz ernyőt a helyére tenni (szekrénybe, akasztóra stb.).
A másik csapat - mint én is - egy szűk helyiségbe lép be, ahol nincs lehetőség az esernyőt kinyitva megszárítani. Nekünk ezért szükségünk van egy olyan tárolóra, amibe nyugodtan belefolyhat a víz. Legyen ez könnyen szétszedhető, könnyen takarítható, de még jobb, ha nem is kell takarítani.

Ehhez hoztam most pár ötletet a jó öreg Pinterestről, hátha neked is megoldódik ez a problémád egyszer s mindenkorra.

1. Használj egy nagyméretű vázát esernyőtartónak!

Ha szeretnéd, hogy az esernyőtartó kinézete passzoljon a lakás stílusához, válassz egy olyan nagyméretű vázát, ami megfelel ennek a kritériumnak. Ez persze lehet egy régi tejeskancsó, vagy bármi más aminek jó a mérete és könnyű a vizet kiönteni belőle, egyszerűen tisztítható.

2_10.jpg

3_9.jpg

8_2.jpg

7_2.jpg

 

2. Szédszedhető állványok

A bútor- és kiegészítőgyártó cégek természetesen nem hagyták, hogy megoldás nélkül maradjon a csöpögő esernyők problémája, ezért már rengeteg olyan állványszerűséget lehet kapni az üzletekben, aminek az alja egyszerűen eltávolítható, ezáltal könnyen tisztítható.

10_2.jpg

11_2.jpg

12_2.jpg

 

3. Használd fel az esővizet!

A felsorolásból nekem ezek a kedvenceim. Készíts egy hasonló esernyőtartót, mint ami az alábbi képeken is szerepel. A lecsöpögő esővíz megöntözi a növényedet, így nem csak újrahasznosítottad azt, hanem a takarítást is megúsztad.

1_12.jpg

4_9.jpg

5_4.jpg

6_2.jpg

Remélem, Neked is adtam jó ötletet ezzel a bejegyzéssel. Ha a cikk elolvasásának köszönhetően valamelyiket megvalósítottad, küldd el nekem üzenetben! Minden visszajelzés jól esik.

Mindenek előtt viszont azt kívánom, hogy minél kevesebbszer legyen szükségünk az esernyőtárolóra. :)

Szép napsütéses napot,
Ági

 

Fotók: Pexels és Pinterest

 

Ha tetszett az írásom és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról vagy kreatív alkotásomról, akkor kövess a Facebook oldalamon!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr3816426726
süti beállítások módosítása