Őszi dekoráció az irodában

2018. október 06. 19:27 - agnesdualko

dsc02117b.jpg

Ez a nyár annyira hihetetlenül gyorsan eltelt, hogy alig eszméltem fel és már a szeptembernek is vége lett. Ez van, ha az ember túl sok dolgot csinál egyszerre...
Adós vagyok ezzel a bejegyzéssel (is), hiszen ezt a dekorációt már több hete elkészítettük, csak nem volt időm megírni a blogra. Most előre vettem ezt, hátha éppen azon gondolkoztok, hogy milyen szezonális dekorral dobjátok fel az otthonotokat vagy a munkahelyeteket.
Korábban már írtam arról, hogy hogyan készülnek ezek a dekorációk a munkahelyemre, ha még nem láttátok, megnézhetitek őket itt, itt és itt.
Most is kis csapatépítő program lett belőle és szokásosan papírból készítettünk el mindent, közösen.
Őszi dekorációnak színes, különböző formájú faleveleket álmodtam meg fonalra felfűzve, kiegészítve papírtökökkel. A levelekhez sablont nyomtattunk, a tök megformálását pedig itthon készítettem elő kicsit. Csíkokra vágtam fel színes fotókartont (sokkal vékonyabb papírral nem érdemes nekiállni, mert nem lesz tartása), majd ezek végeit kilyukasztva fűztem fel őket. Azért, hogy a papír ne csúszkáljon ide-oda és megfelelő formát tudjunk adni a tököknek, szívószálat tettem a csíkok két vége közé. 
Tömegében, a helyszínen sokkal jobban mutatnak, de azért megmutatom a képeket:

dsc02108.JPG

dsc02109b.jpg

dsc02119.JPG

Ha Ti is készítettetek hasonlót, osszátok meg, kíváncsi vagyok a Tiétek milyen lett!

Puszi,
Ági

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr3014285553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása