Csillaghullás - karácsonyi dekoráció az irodában

2017. december 06. 21:42 - agnesdualko

Őszintén hiszem, hogy a fizikai környezetünk meghatározza a hangulatunkat, ezért  - az alapvető rend és tisztaság mellett - törekszem arra, hogy a helyiségek, ahol időt töltök, stílusosan legyenek berendezve és lehetőleg legyen valamilyen szezonnak megfelelő hangulati elem is. Az év végi ünnepi időszakban a dekoráció mindenhol előtérbe kerül - legtöbbször talán túl korán is, a karácsony közeledtével az is igyekszik kidíszíteni környezetét, aki egyébként az év többi részében nem fordít erre különösebb hangsúlyt.

Az időm legnagyobb részét a munkám miatt az irodában töltöm, ezért arra gondoltam, hogy idén különleges karácsonyi dekorációt készítek bentre is. Mivel rengeteget böngészem az internetet újabb és újabb ötletek után kutatva, már ősszel több cikket és képet lementettem magamnak inspirációnak. Itt bukkantam rá erre a csillagra, ami egyből megtetszett és rögtön el is kezdtem őket gyártani, hogy majd jók lesznek dekorálni. Pár hét alatt - egy-egy szabad percet felhasználva - összesen 58 db csillagot hajtogattam, ami már elég nagy mennyiség egy látványos dekorációhoz.

1.JPG

Ezeket aztán négy-ötösével damilra fűztem fel, majd egyszerűen cellux-szal a plafonra ragasztottam. Egész sok sor készült így el - most így hirtelen nem is tudom pontosan mennyi. 

Anyukámmal folyton inspiráljuk egymást, ha látunk valami klassz ötletet, azonnal küldjük egymásnak. Így történt most is, miután elküldtem neki a linket, eltűnt az online térből, tudtam, hogy ő is rögtön nekiállt elkészíteni. Tőle kaptam egy másik ötletet kicsit (sokkal) nagyobb csillagok készítésére, melyeket kis papírzacskókból lehet elkészíteni és amilyen egyszerű, annyira látványos. Itt találtok hozzá útmutatót. Hétvégén tőle kaptam 5 csillagra való alapanyagot, így ezeket is összeraktam és vittem magammal a kis csillagokkal az irodába.

A sok-sok csillag fellógatásával egy valóságos csillagfüggöny jött létre, ami - nagy örömömre - a kollégák tetszését is elnyerte. Többen említették, hogy örülnek, hogy megcsináltam, mert most "olyan jó erre bejönni".
Ez tényleg nagyon jó érzés.

Itt van egy amolyan hangulatfotó a végeredményről, mivel senkit nem akartam arcon lőni a fényképezőmmel.

2.jpg

 Update:
Az irodában közben dekorálási versenyt hirdettek, a mai team meetingen vállaltam, hogy megtervezem a dekort az egész területre, ahol a csapatunk ül. Egyelőre nem árulok el semmit arról, hogy mit találtam ki, de biztosak lehettek benne, hogy nagyon szuper lesz. A végeredményről egy következő posztban fogok Nektek beszámolni.

Köszönöm, hogy elolvastad az első dekoros blogposztomat, ha esetleg Te is elkészítetted valamelyik csillagot (vagy akár mindkettőt), kérlek oszd meg velem kommentben vagy privát üzetetben!

Ölelés,

Ági

 

Szólj hozzá!
Címkék: homepage decor DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr3613450969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása