Karácsonyi dekoráció az irodában - 2. rész

2017. december 11. 22:08 - agnesdualko

1.jpg

Ez a bejegyzés a múlt heti irodai dekorációs posztom folytatása lesz (ha még nem olvastad, megteheted itt.) Mint említettem, megígértem a csapatomnak, hogy megtervezem a karácsonyi dekorációt az egész területre, ahol mi ülünk.
Így hát a csillaghullás dekor után agyalni kezdtem, hogy mi az ami hozzáköthető, de még sem ugyanolyan, és tök jó lenne, ha sztorija is lenne az egésznek...

Csillagok - ég - hmm... hát persze! A Mikulás szánja rénszarvasokkal - ez az! De most lógassunk be egy Mikulást is? Az olyan sablonos...

Végül kitaláltam, hogy a mi történetünkben a Mikulás leesett már szánjáról - csak a ruhái lógnak a levegőben és sajnos az ajándékok is kipotyogtak a szánkóból.

Találtam pici Mikulás ruhát egy 100 Forintos boltban (üvegre való dekornak árulták), becsomagoltam néhány kisebb, üres dobozkát és letöltöttem egy rénszarvas sablont a Pinterestről.

A dekoráció elkészítéséből végül mini csapatépítő tréning lett, elkészült 7 db nagy csillag (lásd az előző posztban), egy szán, 32 db rénszarvas (köztük 4 Rudolf) fotókartonból. Ezúton is köszönöm a közreműködést lelkes segítőimnek, jó volt nézni, ahogy dolgoztatok! Az olló okozta vízhólyagokért pedig elnézéseteket kérem! :)

Jöjjenek a képek, bár sajnos nem adják vissza a teljes látványt, amit így az irodába sikerült csempészni.

3.JPG

2.JPG

4.JPG

8.JPG

5.JPG

7.JPG

6.JPG

Lehet, hogy tarthatnék kreatív csapatépítő tréningeket?! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr6213474571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dukosa 2017.12.11. 22:17:17

Szerintem tarthatnál. Remek lett. :)
süti beállítások módosítása