Esküvői dekoráció 2.0

2019. július 23. 14:43 - agnesdualko

Bogi és Marci "utazós" esküvője - 3. rész

Az utazás témájú esküvői dekorációt már elég részletesen bemutattam az előző két blogbejegyzésben. Ami kimaradt, azt most ebben az összeállításban megtaláljátok.
Írtam a mennyezetre fellógatott díszítésről (erről itt olvashattok) és megmutattam azt is, hogy mi került az asztalokra (itt).

Nem írtam viszont még a fotósarokról és az egyéb kellékekről, amit szintén az utazás témájához illően találtam ki. Nézzük.

Fotósarok

Készítettem egy nagyméretű autós képkeretet habkartonból és Bogiék hoztak ide pálcikás fotókellékeket is, amiket a legtöbb party kellékes boltban meg lehet vásárolni. Mutatom milyen lett a "képkeret":

a_1.jpg

 

Vendégkönyv(ek) és sorsjegy-gyűjtő földgömb

Ezen az esküvőn kétféleképpen is lehetett üzenetet hagyni az ifjú párnak. Nem hagyományos vendégkönyvet tettünk ki, hanem egy régi bőröndöt, amibe a képeslapokon lehetett "feladni" a nekik szánt jókívánságokat. Emellett volt még egy palackposta is, amit 10 év múlva fognak csak elolvasni a házasok. A földgömbre, amiben a sorsjegyeket és borítékokat gyűjtötték, Apu vágott nyílást.

 

c.jpg

b.jpg

 

Ezeket külön, egy félreeső asztalon helyeztük el, így bárki aki, két tánc között arra járt, tudott készíteni pár vicces képet, vagy írni néhány sort Boginak és Marcinak.

img_s04_022.jpg

 

Ha esetleg a Te esküvődhöz is jól jött ez a néhány ötlet, kérlek, írd meg Nekem, hogy tudjak róla!

Szép, kreatív hetet!


Puszi,
Ági

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr914976680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása