Esküvői dekoráció 2.0

2019. július 08. 18:33 - agnesdualko

Bogi és Marci "utazós" esküvője - 2. rész

Az első részben láthattátok, hogyan díszítettük a mennyezetet, ebben a bejegyzésben pedig megmutatom Nektek, hogy milyen dekoráció került az asztalokra az utazás témájú esküvőn.

img_s04_012.jpg

Az asztalszámok és az ültetési rend

Szeretem az asztalszámok kérdését is kreatívan megoldani. Ha tehetem, nem elégszem meg egy szépen kinyomtatott vagy megfestett sorszámmal, hanem a témához illő szimbólumokkal jelölöm az asztalokat.
Az utazás témához mi sem passzolhatott volna jobban, mint olyan városok képeslapjai, melyeket az ifjú pár közösen látogatott meg. Egyszerű Pinterest kereséssel hasonló stílusú képeket választottam minden városhoz, majd egyforma méretűre szerkesztettem őket. Nyomtatás után csak fehér képkeretbe helyeztem őket.

1_5.jpg

2_4.jpg

3_4.jpg

4_4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

Ültetési rend gyanánt pedig ezek a városok egy Európa térképen kaptak helyet. A térképet poszterként előhívattam, akkorára mint a parafatábla. A városokhoz kerültek a vendégek nevei, akik az adott asztalnál ülnek. Ezeket kisebb "cetlikre" nyomtattam, majd nagyjából a terem felülnézetének/alaprajzának megfelelően helyeztem el őket a térképen. Végül gombostű segítségével cérnával "húztam" egy nyilat a várostól a névsorig.

7.jpg

 

Az ültetőkártyák és a vendégajándékok

Az tányérok mellett minden vendég megtalálhatta névre szóló kis papírhajóját, melyeket szintén én hajtogattam. Az árbocok kisebb húspálcikából készültek és hobby ragasztóval rögzítettem őket a hajók belsejében.

img_s04_030.jpg

 

A vendégajándékok szintén passzoltak a tematikához. A kis papírbőröndöket Bogi és Marci rendelték meg, hajtogatták össze és töltötték meg pici csokigolyókkal.

img_s04_009.jpg

 

Egyéb asztaldekorációk

Az asztalok közepére került még egy-egy csokor virág gömbvázában, a menü kicsi állványban és egy-egy városok sziluettjét megjelenítő mécses. Ez utóbbiakat is én készítettem. Pauszpapírra átrajzoltam a sziluetteket arany filccel, majd körbe is vágtam őket. Műanyag tetőkre állítottam őket, amiket teás dobozokról szedtem le, végül egy-egy elemes égősort tettem mindegyikbe, gyertya helyett.

img_s04_008.jpg

 

Így felsorolva egész soknak tűnik, de egyáltalán nem voltak túlzsúfoltak az asztalok. A körasztalok a dekoráció szempontjából amúgy is szerencsésebbek, mert a teríték és a vacsora mellett marad hely díszíteni.

Remélem ebből a bejegyzésből is tudtatok ötletet meríteni. Erről az esküvőről tervezek írni még egy posztot, ahol a fotósarkot és az egyéb kiegészítőket mutatom majd be. 

Addig is, nézzetek be a Facebook albumba, hiszen feltöltöttem a szuper, fotóstól kapott képeket is!

Fotók: mbphoto.hu

Puszi,
Ági

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr8514932116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása