Esküvői dekoráció 2.0

2019. június 05. 22:57 - agnesdualko

Bogi és Marci "utazós" esküvője - 1. rész

Nagy örömömre idén is kaptam felkérést esküvői dekoráció elkészítésére. Azért szeretem ezeket a megbízásokat, mert együtt dolgozhatok az ifjú párral, akik életük egyik legszebb napját álmodják meg. Azt szoktam kérni tőlük, hogy a megbeszélésünkre ne csak a menyasszony, hanem a vőlegény is jöjjön el. Fontos nekem, hogy megismerjem őket együtt, mint párt, hogy valóban rájuk szabott dekorációt alkothassak.
Olyan ez, mintha a házas életük első napjának arculatát tervezném meg. A kérdés: Milyen lenne a díszlet életük egyik legfontosabb napján?
A találkozón azt a feladatot kapják tőlem, hogy gondolják át, hogy mi az a közös motívum, az a közös "sztori", aminek mentén megtaláljuk a fő irányvonalat, amire a dekoráció tervezését fel lehet építeni.

Rövid beszélgetés után kiderült, hogy Bogi és Marci legkedvesebb közös tevékenysége, hogy közös szabadidejüket utazással töltik. Amikor csak tehetik, nyakukba veszik a kilométereket, hogy számukra addig ismeretlen helyeket és kultúrákat fedezzenek fel. Így lett az esküvőjük témája az utazás.

Szeretném Nektek bemutatni, hogy hogyan terveztem meg és készítettem el ezt az esküvői dekorációt. Azért, hogy minél több ötletet tudjatok belőle hasznosítani, több részre fogom bontani, több bejegyzés készül róla. 
Ebben a posztban a mennyezetről belógatott dekorációról írok, melyek tulajdonképpen papírból készült légi járművek voltak.

a.jpg

 

Több, mint 50 db papírrepülőt hajtogattam meg, hogy minél látványosabb összképet kapjak. A hajtogatás után, ezeket egyesével damilra ragasztottam cellux-szal úgy, hogy minden szálon megfelelő mennyiségű repülő legyen. Az volt a cél, hogy egy képzeletbeli háromszöget kitöltsek és a repülők egy irányba tartsanak, a rendezvényterem közepére. A szálak szükséges hosszát, és hogy mennyi repülőt kell hajtogatni, a terem méreteinek lemérése után Pitagorasz-tétellel számoltam ki... :) 

img_20190519_153552.jpg

img_20190525_174802.jpg

 

A repülők mellett hőlégballonok kerültek az "égre". Ezeket rizspapír lampionokból és kisebb műanyag virágkaspókból raktam össze. Ha Te is szeretnél hasonlóakat készíteni, szükséged lesz az alábbiakra:

- fehér rizspapír lampion
- műanyag kaspó
- fehér színű sodort zsinór
- natúr, vagy más egyszínű csomagolópapír
- a dekoráció többi részéhez illő papírszalag
- eszközök: olló, ragasztópisztoly

1_4.jpg

Először a kaspókat borítottam be a csomagolópapírral. Ez a fajta papír elég vastag és merev, így ragasztásra itt még nem volt szükség, egyszerűen beletömködtem a papír széleit a kaspóba.

img_20190522_203217.jpg

Ezután rögzítettem a lampiont hozzá. Levágtam két egyenlő hosszú zsinórt, majd a lampion fém távtartóján áthúzva ragasztottam ragasztópisztollyal a végeit a kaspóhoz, nagyjából egyforma távolságra.

img_20190522_203807.jpg

Majd felkerült a kék szalag, ami harmonizált a székmasnikkal, a szalvétákkal és a helyszín ablakainak spalettájával is.

img_20190522_205522.jpg

 

Ezzel egy hőlégballon el is készült, de a látványos eredményhez ebből is többet készítettem.

img_20190522_181452.jpg

A mennyezetre damillal és rajzszöggel rögzítettem őket.

img_20190525_174703.jpg

 

A következő részben az asztali dekorációt szeretném bemutatni.
Addig is, ha kíváncsiak vagytok a dekorációról készült többi fotóra, nézzetek be hozzám Facebookon, itt.

És hogy miért szerepel a bejegyzés címében a 2.0? Aki tavaly óta követi a tevékenységem, már nagy valószínűséggel tudja: az első esküvői dekorációmat egy évvel ezelőtt készítettem, amiről itt olvashattok. 

Kíváncsian várom a véleményeteket és ha ti készítettetek hasonlót, ne felejtsétek el megosztani velem!

Puszi,
Ági

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr5114880704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása