Esküvői dekoráció

2018. július 03. 23:02 - agnesdualko

Bea és Peti képregényes esküvője

Nem is tudom, hol kezdjem. Az elmúlt három hónap olyan hihetetlenül pörgős volt nekem, hogy sajnos ezt a blog sínylette meg. Ez nem azt jelenti, hogy a kreatív dolgok kimaradtak ezalatt, csak picit máshova került a fókusz. Ezúton is elnézést kérek azoktól, akik ebben az időszakban hiába keresték a friss bejegyzéseket. Igyekszem újra felvenni a fonalat.

Kezdem is a legfontosabbal: júniusban elkészítettem az első esküvői dekorációmat.
Beát évek óta ismerem, néhány évvel ezelőtt együtt dolgoztunk és a jó kapcsolat azóta is megvan. Valamikor márciusban keresett meg, hogy tudok-e nekik segíteni az esküvői dekorációjukban, mert ők már teljesen elvesztek a rengetegben. Onnan indultunk, hogy: - ez is-az is tetszik - az örömszülők temérdek apróságot összevásároltak már - jó lenne egy kicsit vintage, meg olyan szépek a pasztell színek... - ja de amúgy már vettünk POW feliratos, képregényes, zöld szalvétákat... - ja és asztalszámokat helyett, SZUPERHŐS párokat gondoltunk! ...
Innen szép nyerni - gondoltam magamban és gőzerővel nekiálltam sorba rendezni és összehozni a már meglévő dolgokat az ötleteimmel. Egyértelmű volt, hogy a képregényes vonalat fogom kibontani. A dekorációt egy vidám és bulis összképben képzeltem el, ahol az élénk színek dominálnak az esküvőkön megszokott pasztell színek helyett. Az egész persze az esküvő napján, a helyszínen állt össze, most viszont megosztom Veletek a tervezés részleteit és hogy hogyan készült el minden a nagy napra.

dsc_0883.JPG
A képregények stílusát a nyomtatványokban is megjelenítettem. Megkerestem azokat a betűtípusokat, melyeket leggyakrabban használnak a képregényekben és ezeket használtam a menü- és ültetőkártyák szerkesztése során. Az ültetőtáblához is képregény részleteket nyomtattam és ezeket kasíroztam fel habkartonra.

A papírdekorációk legnagyobb része kézzel készült el, csak a rizslámpa lampionokat rendeltem külföldről. Színes papírokból dolgoztam, a színes méhsejt gömböket különböző méretben egyesével ragasztgattam össze éjszakákon keresztül. A háttérfal papírszívei újrahasznosított dekor elemek, évekkel ezelőtt készítettem őket, egy filmforgatáson szerepeltek. A háromszög zászlós girlandok esetében csak a tervezés, illetve az első prototípus elkészítése volt az enyém, ezeket az ifjú pár és a menyasszony anyukája fejezte be. Ezúton is hatalmas köszönet a sok segítségért.

 Az egész szuperhősös témát az az asztal foglalta keretbe, ahol több dolgot is elhelyeztünk. Itt lehetett ujjlenyomat-pecsételni a vendégkönyvet helyettesítő képre (ezt is én rajzoltam), ide tettük a kellékeket a fotókhoz és itt kaptak helyet a szuperhős-logós tetoválások is. Őszintén szólva, előre nem gondoltam volna, hogy a tetkók ekkora sikert fognak aratni, de azt hiszem alig volt olyan vendég, aki ne ragasztott volna magára legalább egyet. Természetesen a gyerekek válltól csuklóig tele voltak. A fotókhoz különböző feliratú szövegbuborékokat készítettem, ezeket szintén képregényes betűtípussal.

Az esküvő napján hárman segítettek nekem a helyszínt feldíszíteni - nekik is óriás köszönet- , ami csöppet sem volt zökkenőmentes az erős szél miatt, meg hát mégiscsak először csináltuk. Mindezek ellenére, sikerült mindent a helyére tenni, úgy, ahogy azt előre elterveztem és aminek még jobban örülök, hogy Bea és Peti elégedettek voltak a munkámmal.

Helyszín: Hullám Vendéglő
Virág: Pálházi Andrea
Dekoráció: Dualszky-Kovács Ágnes
A bejegyzésben felhasznált fotókat készítette: Pados István és Dualszky-Kovács Ágnes
A fotókon látható személyek beleegyezésével kerültek a képek az oldalra.

Remélem, Nektek is tetszett a képregény stílusú dekoráció! Ha hasonlóan kreatív díszítést szeretnétek esküvőtökre, keressetek meg, lehet, hogy tudok segíteni... ;)

Puszi,
Ági

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr114091615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása