Esküvői dekoráció 3.0

2019. október 07. 09:34 - agnesdualko

Adri és Dani tóparti esküvője

1.jpeg

Beköszöntött az ősz és vele a hűvös, kuckózós idő is. Valószínűleg ennek (is) köszönhetem a mostanában nem éppen pozitív hangulatom, és azt, hogy hatalmas erővel tört rám a nyár utáni sóvárgás és a nosztalgia érzése (meg annak, hogy nem voltam igazán nyaralni). Hétvégén átpörgettem a telefonom képeit és eszembe jutott, hogy az egyik legklasszabb nyári munkámról még nem is írtam Nektek a blogon. Ez következik most.

2k.jpg

Adri és Dani esküvője egy különleges helyszínen, az Akasztói Horgászpark és Halascsárda rendezvényépületében került megrendezésre. A természet közelsége és az épület hangulata már eleve egy olyan atmoszférát teremtett a nagy napnak, hogy mi is nagyon gyorsan átszellemültünk és igazi ünnepi hangulatban dolgoztunk a dekoráción. Oké, a maximalizmusom miatti szokásos feszültség most sem került el, de ennek ellenére nagyon élveztem a munkát.

Mondhatom, hogy szabad kezet kaptam, az ifjú pár az elejétől kezdve teljes mértékig megbízott bennem, amiért igazán hálás vagyok nekik. Pár alapmotívumot határoztunk csak meg a tervezés kezdetén, amiből el tudtam indulni. Ezek a következők voltak: a lila szín és árnyalatainak megjelenítése, sok-sok fénydekoráció és a meghívón az „ujjlenyomat-szív”.

Ez utóbbi ténylegesen Adri és Dani ujjlenyomataiból készült. Photoshopban átszerkesztettem és végül nem csak a meghívóra, de a menükártyákra és a vendégajándékokra is rákerült.

img_20190630_192651.jpg

img_20190630_192833.jpg

img_20190630_193007.jpg

A terem dekorációjában igyekeztem a helyhez stílusban illő hangulatot teremteni, a foltokban megjelenő lila színt a fehér lampionok látványa egészítette ki. Külön kedvencem lett a háttérfal, ami Adri kérésére nem egy hagyományos verzió volt, hanem 12 karikából készítettem makramé technikával.

3b_1.jpg

3.jpeg

3c_1.jpg

3dk.jpg

Nemcsak a helyszín, de a szertartás is nagyon különleges volt, hiszen nem a megszokott menetrendben, hanem a vacsora után, már esti fényekben mondták ki a boldogító igent a tó partján. Emiatt kültérre is sok-sok fénnyel és fáklyákkal készültünk, a koszorúslányok pedig virágcsokor helyett fényfüzérrel bélelt lámpással álltak sorfalat. Buborékfújás vagy rózsaszirom dobálás helyett pedig csillagszóró gyújtás volt, amihez szintén készítettem egy apró feliratot az ujjlenyomat szivecskével.

img_20190623_153407.jpg

6.jpeg

5.jpeg

És hát olyan nincs, hogy minden az előre eltervezett módon sikerül, így hát nagyon jó, ha résen vagyunk és előre felkészülünk a lehetséges változásokra. Az ültetőtáblát úgy terveztem, hogy variálható legyen. A csipeszes megoldás miatt meg sem kottyant, hogy az utolsó pillanatban változás történt az ülésrendben.

8.jpg

Az hiszem, nem kérdés, hogy ezt a dekorációt a személyre szabott apróságok tették igazán egyedivé, ami az ifjú pár mellett a vendégek tetszését is elnyerte.

További fotókat találtok az esküvőről a Facebook oldalamon található albumban: https://www.facebook.com/pg/agnesdualko/photos/?tab=album&album_id=385491952076310

Ha tetszett a munkám, kövessétek az oldalamat Facebookon és Instagramon is, mindkét helyen Agnesdualko néven találtok!

Szép, kreatív hetet,
Puszi,
Ági

Fotók: Szentpétery-Bacsó Zsuzsanna és saját is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr6315202660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása