Living Coral - a 2019-es év színe

2019. január 10. 21:40 - agnesdualko


pantone_coral_0002019.jpg

Ami késik, nem múlik: bár a Pantone már hónapokkal ezelőtt kihirdette, hogy szakértőik a Living Coral névvel fémjelzett színt választották 2019 színének, én csak most jutottam el odáig, hogy ezzel kapcsolatban megosszam Veletek a gondolataim.

Ahogy tavaly is írtam róla, a cég rengeteg iparágban befolyásolja a termékfejlesztési és vásárlási döntéseket, többek között a divatra, a lakberendezésre, az ipari formatervezésre van hatással, valamint a döntés érzékelhető a csomagolás- és  grafikai tervezés során is. 
A Living Coral szín egyszerre élénk, energikus, ugyanakkor könnyed. Ahogy az indoklásban is olvasható, azt a belülről jövő igényt szimbolizálja, ami optimizmusra és boldogságra való törekvésre késztet bennünket. Jól kombinálható hideg és natúr színekkel is, az összhatást melegebbé és vidámmá varázsolja. Nekem sokkal jobban tetszik, mint a 2018-as lila árnyalat.

Gyűjtöttem pár képet a témához külföldi lakberendezési oldalakról. Lássuk, hogyan mutat az év színe a különböző enteriőrökben:

1_1.jpg

2_1.jpg

3_1.jpg

4_1.jpg

Ha érdekel, hogy én milyen termékeket választottam az év színéhez, nézz be hozzám az Instagramon!

Köszönöm, hogy elolvastad a gondolataim!

Puszi,
Ági

 

Képek forrása: 1, 2, 3, 4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr2914555074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása