Top 5 Instagram ötlet karácsonyi ajándékcsomagoláshoz

2018. december 19. 22:56 - agnesdualko

Úgy gondolom, hogy a csomagolás nagyon fontos része az ajándékozásnak. Legalább annyira, mint a főzés során a tálalás. Mindenki a legszebben csomagolt ajándékot szeretné kibontani legelőször. Tulajdonképpen ez teszi fel az i-re a pontot, és nagyon nem mindegy, hogy a boltban leveszed az első szembejövő ajándékszatyrot, vagy átgondoltan, ízlésesen adod át a szerettednek az ajándékodat, extra örömöt szerezve ezzel. Én szeretek úgy csomagolni, hogy ránézve azt mondják: "ez olyan szép, hogy nem is akarom kibontani!"
Most persze, lehet úgy gondolod, hogy  - oké, de én ügyetlen vagyok ehhez/nekem ez úgysem fog menni - , viszont én szeretnék erre már az elején rácáfolni és különféle ötletekkel segíteni Neked. Tavaly részletesen leírtam, hogy akkor milyen egyedi csomagolással készültem karácsonyra (itt meg tudod nézni), idén viszont - mivel még nem álltam neki csomagolni - a kedvenc inspirációimat hoztam el az Instagramról. Az ötletek egytől-egyig szuper dekoratőröktől, lakberendezőktől és DIY bloggerektől származnak, akiket régóta követek. Jöjjön hát a lista, remélem Te is megtalálod a kedvenced köztük.

1. Egyszerűen, feketén

Amikor először megláttam az alábbi fotót, meglepődtem. Karácsonyi ajándék feketébe csomagolva? Fél perc után arra jutottam, hogy ez egy igen zseniális ötlet. A fekete szín kerete lehet bárminek. Vagy háttere. Nem túl hivalkodó, elegáns és tulajdonképpen úgy szabhatod személyre, ahogy csak szeretnéd. Kövesd Te is fruflowerdsgn oldalát a hasonló szuper inspirációkért - vagy ha csak simán gyönyörködnél az általa kreált hihetetlen virágkölteményekben. És persze arra is bíztatlak, hogy merj feketébe csomagolni!

fruflowerdesign.JPG

 

2. Natúr színek

Ha nem érzed magadban a bátorságot, hogy csak simán fekete csomagolópapírt használj mindenféle minta nélkül, természetesen nem kötelező. Választhatod az eggyel szolidabb, pöttyös verziót is, vagy a jól bevált natúr színű papírt. Ezt aztán még mindig ezerféleképp variálhatod, elrontani nem lehet. Az alábbi képet patirobins oldaláról hoztam, aki az egyik kedvenc angol DIY bloggerem.

patirobins.JPG

 

3. A kicsiknek (vagy nem csak nekik?)

Mint említettem, a natúr, nátron csomagolópapírban az a legjobb, hogy akárhogy is dekorálod, nem tudsz vele mellélőni. Ezen a képen ugyan egy adventi naptár látható, de az ötlet átültethető csomagolásnak is. Ha nálatok is van egy-két gyerkőc, biztosan örülne valami hasonló, állatfigurás csomagnak. A fotó egy német dekorációs/papírkellékes webshop (kukuwaja) oldaláról származik, én mindig találok náluk valami új, klassz dolgot.

kukuwaja.JPG

4. Szőrmébe burkolva

Van egy félig-meddig elhasznált műszőrme mellényed, amit sajnálsz kidobni? Hasznosítsd újra és csomagolj vele! Így tett a napiszemtorna bloggere, Wein Krisztina lakberendező is. A teljes blogposztot itt tudod elolvasni, instagramját pedig innen éred el. Nagyon vagány ötlet és duplán újrahasznosítasz vele, hiszen nem csak a ruhadarabot mented meg, de a doboz is funkcionálhat később tárolóként.

napiszemtorna.JPG

 

5. Ajándékkísérő

Ha már ilyen szépen becsomagoltuk az ajándékot, ne feledkezzünk meg az ajándékkísérőről sem. Legjobb, ha a csomagolópapírral harmonizáló anyaggal dolgozol. A lenti kísérő viszont bármilyen csomagolás méltó párja lehet. Akkor se keseredj el, ha nem tudsz olyan szépen írni, mint Tóth Ági (tothagiiii), nyomtatással itt ér csalni.

tothagiii.JPG

 

Remélem találtál hasznos ötletet ebben az összeállításban, ha valamelyiket elkészítetted vagy csak inspirált, ne felejtsd el megosztani!

További jó hangolódást kívánok az Ünnepekre!

Puszi,

Ági

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr9814502138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása