Csomagolópapír házilag

2017. december 22. 20:24 - agnesdualko

f_1.JPG

Karácsony előtt még gyorsan szerettem volna megmutatni Nektek, hogy idén milyen ajándékcsomagolással készülök az ünnepekre. Nagyon egyszerű, könnyen személyre szabható, de mégis mutatós csomagolást készíthettek, ha a csomagolópapírt is magatok díszítitek. Ehhez nincs másra szükségetek, mint natúr csomagolópapírra, festékre (én most fehér akrilfestéket használtam) és karácsonyi mintázóra. Ez utóbbi lehet készen kapható, vagy saját kezűleg készített nyomda, vagy stencil is. Én készítettem:
- pöttyöset (vagy ha úgy tetszik, "hóeséseset"), amihez egy ceruza radíros végét mártottam a festékbe
- mini fenyőfásat, ehhez a mintát dekorgumiból vágtam ki és egy parafadugóra ragasztottam

1_3.JPG
- és nagyobb fenyőfásat, melyhez egy ajándékba kapott stencil volt a segítségemre.

Mutatom, hogy sikerültek:

2_2.JPG

3_3.JPG

4_3.JPG

5_3.JPG

6_2.JPG

Természetesen a színeket és a mintákat a végtelenségig lehet variálni, nekem most ez az egyszerű, viszonylag natúr stílus jön be.

Jó ajándék csomagolást kívánok Mindenkinek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr6113519055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása