Tavaszi kopogtató

2018. március 01. 20:42 - agnesdualko

dsc00649.JPG

Most, hogy beléptünk a márciusba - kár, hogy az időjárásnak nem szólt senki - itt az ideje a tavaszi és/vagy húsvéti dekorációk készítésének. Az utóbbi néhány hétben többször és több forrásból is szembe jöttek velem a pompomok, amit én egy jelnek vettem és az idei első tavaszi dekorációmba bele is építettem.

Lássuk, hogyan is készült ez a tavaszi-húsvéti kopogtató. 

Hozzávalók:

  • koszorú alap
  • műanyag tojások
  • művirág
  • többféle, egymással harmonizáló fonal
  • csőre töltött ragasztópisztoly 

Elkészítés:

Először a pompomok elkészítésének estem neki, mert ez a legidőigényesebb része a projektnek. Az interneten már rengeteg videó található arról, hogy hogyan készülnek, többféle eszközzel is működhet a dolog. Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a birtokomban van néhány - hobbyboltban is beszerezhető - pompom-készítő, de például villára vagy formára vágott papírra tekerve is elkészíthetitek. A lényeg, hogy viszonylag puha fonalat használjatok és jó sűrűn tekerjétek a célszerszámra - így lesz ugyanis szép tömött a pompom.

Miután a pompomok elkészültek egyszerűen ragasztópisztollyal felragasztgattam a hozzávalókat a koszorúra. Először a művirágról levagdosott leveleket rögzítettem, majd a tojásokat. A legvégén kerültek fel a pompomok. Ilyen lett:

dsc00653.JPG

Mint látjátok, az elkészítése egyáltalán nem bonyolult és millióképpen variálhatjátok, kedvetek szerint. Akár más kiegészítőkkel, selyemszalaggal is fel lehet dobni, tényleg csak a képzeletetek szab határt.

Remélem sikerült egy kicsit közelebb hoznom a tavaszt és Nektek is beindul a fantáziátok, hogyan lehet bevinni a lakásba a tavaszi hangulatot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr313708764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása