Adventi koszorú-mustra

2017. december 09. 17:52 - agnesdualko

 

 

4.jpg

Biztos vagyok benne, hogy vagytok néhányan, akik kicsit el vannak havazva így az év vége felé és a karácsonyi készülődéssel sem tartotok ott, ahol szeretnétek. Talán még arra sem jutott időtök, hogy beszerezzétek/elkészítsétek az adventi koszorút, pedig ezen a hétvégén már két gyertyát is meg kell gyújtani rajta. Nektek szól ez a bejegyzés (persze a többieknek is, de a lemaradókat szeretném vele segíteni). Hoztam pár fotót, nagyon egyszerűen elkészíthető adventi - nem hagyományos értelemben vett - koszorúról, majd a bejegyzés végén az enyémet is bemutatom.

Nekem az adventi koszorú nem csak a karácsonyra való várakozást jelenti, hanem felidézi azokat a gyerekkori vasárnapokat, amikor négyen (a szüleim, az öcsém és én) közösen gyújtottuk meg rajta a gyertyát és beszélgettünk mellette. Mikor meguntuk, verseny folyt azért, hogy ki fújja el a gyertyákat. Előttem van a tesóm sercegő hajának hangja is, ahogy a koszorú fölé hajolt... :D

Mielőtt tűzvédelmi oktatásba kezdenék, jöjjenek a tippek. Az alábbi képek bizonyítják, hogy nem kell felvásárolnod egy fél virágüzletet ahhoz, hogy mutatós adventi asztaldíszed legyen. 

Ha kicsit többet kreatívkodnál vele, több dologra lesz szükséged. Az enyém így készült:

  1. koszorúalapra dróttal mohát rögzítettem fel. Fontos, hogy a mohával csak akkor tudsz dolgozni, ha még vizes, mikor megszárad, törik és morzsolódik - ha beszerzés után nem tudsz egyből nekiállni, vízzel spricceld le. 
  2. beleszurkáltam a gyertyatartókat (miután a díszek felkerülnek, kevésbé lenne stabil)
  3. a díszeket, terméseket (egész fahéj, kisebb toboz nagyon jól mutatnak rajta) ragasztópisztollyal rögzítettem. Szerintem akkor szép egy koszorú, ha egymással harmonizáló díszek kerülnek rá, viszonylag sűrűn.
  4. végül rátettem a gyertyákat. Bár a gyertyatartó tűk jól tartják a gyertyákat, én a biztonság kedvéért még pár csepp olvasztott viasszal be szoktam őket biztosítani, hogy semmiképp ne tudjanak eldőlni.

Íme a végeredmény:

3.jpg

Remélem hasznosnak találtad ezt a posztot, ha igen, oszd meg és várom szeretettel a képeket a Ti koszorúitokról!

Kellemes adventozást,

Ági

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr3313467161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása