Lenni vagy nem lenni?

2017. december 06. 20:23 - agnesdualko

Régóta gondolkozom már ennek a blognak az elindításán. Folyamatosan rengeteg kreatív ötlet cikázik a fejemben, melyeket igyekszem szépen sorban meg is valósítani, közben arra gondoltam, hogy olyan jó lenne, ha Ti is tudnátok ezekből egy kis inspirációt nyerni.

Honnan a kreatív indíttatás? Azt hiszem, ezt az anyatejjel szívtam magamba… olyan családba születtem, ahol mindenkinek van valami „agymenése” és elég ügyes is benne. Most ezt nem kezdem el sorolni, a lényeg, hogy magától értetődően pici koromtól kezdve én is mindig ügyködöm valamin. Kicsi koromban volt, hogy divattervező szerettem volna lenni, aztán később lakberendező, volt, hogy minden üvegfestett tárgyakkal volt tele körülöttem, de olyan is, hogy ékszerekkel árasztottam el a környezetemben lévőket.

Mindezek ellenére csak pár éve jutottam el addig a pontig, hogy kicsit komolyabban vegyem a dolgot, ami odáig vezetett, hogy beiratkoztam egy lakberendező tanfolyamra, melynek végén nemrégiben lakberendező és dekoratőr végzettséget is szereztem. A tanfolyam végeztével azonban valahogy újra leragadtam és ismét számomra kevésbé fontos dolgokra kezdtem el fókuszálni az energiáimat.

Ez az oldal tehát remélem nem csak Nektek lesz inspiráció, hanem magamnak is egyfajta segédeszköz, hogy lássam, tényleg érdemes ezzel foglalkoznom és folytatni a kreatív munkát. Többnyire DIY és dekorációs posztokkal fogtok találkozni, illetve egy kis lakberendezéssel (remélem később egyre többel), de előfordulhat, hogy lesznek utazással kapcsolatos bejegyzéseim is. Várom majd a véleményeteket, visszajelzéseiteket és bízom benne, hogy Ti is találtok itt egy kis örömöt.

 

                                                    (A kép a dekoratőr vizsgamunkámról készült.)

 

1 komment
Címkék: start homepage

A bejegyzés trackback címe:

https://agnesdualko.blog.hu/api/trackback/id/tr9813443935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dukosa 2017.12.06. 21:15:54

Hajrá! Szemmel foglak tartani :)
süti beállítások módosítása